Uzticama POS tirdzniecības programma, kas ir paredzēta lielveikaliem, maza apjoma tirdzniecības vietām un citiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem. Šī tirdzniecības programma veic visas standarta kases aparāta funkcijas: skaidras naudas noguldīšana un izņemšana, preču pārdošana, atgriešana vai pirkšana. Iespējams izmantot dažādus apmaksas veidus – skaidru naudu, banku kartes un dāvanu kartes. Ir pieejami specializēti risinājumi tieši atbilstoši Jūsu uzņēmējdarbībai. Ir pieejami arī visi finanšu atskaišu veidi (X, Z, periodiskās, kopējās atskaites).

SMARTPOS Tirdzniecības programma ir pielāgota datorizētajai noliktavas uzskaitei, kā arī savienošanai ar grāmatvedības programmatūrām vai citām netiešajām sistēmām. Programmu var izmantot dažādām fiskālajām vienībām, elektroniskajiem svariem, svītrkodu skeneriem un citam specializētajam aprīkojumam.

Ieguvumi

Vienkārša izmantošana

Pateicoties vienkāršai un intuitīvi saprotamai saskarnei, iemācīties strādāt ar sistēmu var 30 minūšu laikā, tāpēc darbiniekam nav jābūt augstai datorprasmju kvalifikācijai. Programma ir pielāgota darbam gan ar skārienjūtīgu ekrānu, gan ar specializētām tastatūrām.

Stabilitāte un uzticamība

Tiek izmantota viena no modernākajām datu bāzēm, kas spēj nodrošināt ātru un stabilu darbību pat tad, ja preču vienību skaits pārsniedz desmitiem tūkstošu, bet datu uzskaites vēsture ir vairākus gadus veca. Programma darbojas autonomi – piekļuve internetam ir nepieciešama tikai periodiskai datu apmaiņai.

Fiskālo bloku atbalsts

Programma ir savietojama ar vairāk kā 10 fiskāliem blokiem. Tā darbojas ar visiem Latvijā un Lietuvā populārākajiem blokiem

Daudzvalodība

Programma ir izveidota tā, lai nodrošinātu vairāku valodu atbalstu, pietam, starptautiskas attīstības gadījumā var izmantot to pašu risinājumu. Šobrīd programmas saskarne ir pieejama lietuviešu, latviešu un igauņu un angļu valodās.

Integrācija ar citām programmām

Programmas standarta funkcionalitāte atļauj veikt integrāciju ar citām noliktavas uzskaites programmām. Importējot datus tiek automātiski izveidotas preču kartiņas, ieraksti par klientiem un pārdošanas dokumenti. Var norādīt dažādus maksātājus, atbilstoši dažādām piegādes nosacījumu konfigurācijām.

Drošība

Lietotāju tiesību sistēma ļauj administrēt piekļuvi noteiktām funkcijām atbilstoši konkrētā lietotāja amatam, piemēram, kasieris, vecākais kasieris, utt. Reģistrācijai ir nepieciešama parole un lietotāja vārds, vai unikāls skaitļu kods, kas ļauj ne vien ātri, bet arī droši veikt reģistrāciju, izmantojot magnētkartes.

Notikumu izsekojamība

Tiek fiksēts katras operācijas laiks un datums. Tiek reģistrētas gan anulētās kvītis, gan atsevišķās preces. Tiek fiksētas manuālās cenu izmaiņas vai sniegtās atlaides, kā rezultātā, neatbilstību vai aizdomu gadījumā, ir iespējams izsekot visu darbību ķēdi.

Atliktās kvītis

Iespēja atlikt kvīti ļauj kasierim apkalpot citu klientu un atgriezties pie atliktās kvīts vēlāk. Šī funkcija ļauj ātrāk apkalpot klientus, ja radušies traucējumi (piemēram, klientam pietrūka naudas pirkuma apmaksai, vai, kad vairāki darbinieki strādā vienlaicīgi, bet pārdošana nenotiek uzreiz.

AMRO BALTIC © 2017 Visas tiesības aizsargātas